SÖNDAG - DET BLEV SOMMAR

Åkte hem till Mamma, pappa och brorsan i eftermiddags. Även farfar var där. Så har vi suttit och njutit av solen. Blev en fantastisk Söndagskväll, så uuuuuunderbart!!
 
Vi åt god middag. Därefter efterätt i form av glass och kaffe. mmmums! 
 
Dem håller på att lägga om taket hemma. Så är en stor byggnads-ställning runt hela huset. Givetvis ville även (fega) jag upp och kolla på utsikten. Var så satans rädd haha. Trodde jag skulle ramla ner och bryta kroppen i varje steg jag tog där uppe. Mamma passade på att knäppa några bilder!!
 
Fina, fina lillebror:)

Idyllisk Söndagkväll. Fan vad jag älskar sommaren!!
 
Mamma och Emil. Två amazing people som jag tycker så mycket om<3
 



Kommentarer
» Gabbi

Va mysigt det ser ut! :)

Svar: <3
Juliaajoo

Löv jo too so much <3 // mamma

Svar: Love you <3 <3 <3 <3
Juliaajoo

» mamma

Löv jo too so much <3

» mamma

Löv jo too so much <3


Kom ihåg






Trackback