Positiv och Negativ lista - Måndag


1. Jag har bokad tatueringstid den 25 augusti. YES! 
2. På lördag flyttar jag till ny lägenhet. Får på så vis starta ett nytt kapitel:).
3. Jag har låtit kroppen vila från träning i 4 veckor nu. Den behövde det! 
4. Jobbat 12-21 idag. Jag och mina kollegor bjöd på våfflor med grädde och sylt till fika;)
5. Många roliga helger väntar. Är fasen laddad på livet! 

1. A-kassan ska höjas. Jag kommer numera bara tjäna nån tusenlapp mer än en som är arbetslös... wtf?
2. Socialdemokraterna bryter mer löften. Bensinskatten ska höjas. Stackars oss från norrland. Blir dyrt med bil!
3. Har en sjukt stressig vecka framför mig med arbete, flyttstädning, stugfest, samtal som ska ringas osv! 
4. Nu ska jag betala räkningar hehe

Hadee



Kommentarer

Du låter klok. Lägger du din röst på moderaterna?:D

Svar: Alla partier kommer med kloka åsikter. Men mina egna åsikter stämmer bäst överens med alliansen:)
Juliaajoo

» Frida

Regeringen föreslår* att bensinskatten ska höjas och i så fall träda i kraft i början av 2016. Det är alltså inget beslut som tagits än.

Svar: http://www.expressen.se/nyheter/politik/regeringen-hojer-bensinskatten/
Själv förstod jag det som att det redan är bestämt. Men jag kan ha fel:). Men helt korrekt att det kommer införas nästa år! Kram:)
Juliaajoo

Du är så himmelskt fin:) önskade att du var min tjej❤️

Svar: Haha tackar . Tycker dock det är olagligt att lämna anonyma kommentarer:D hehe
Juliaajoo

» Frida

Expressen är inte alltid bästa källan då de är politiskt lagda å gärna vrider å vänder. Ny budget måste igenom å den kommer i höst! :)

Svar: Det har du helt rätt i. Blev bara så upprörd när jag läste artikeln. Men men!:)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback