Onsdag - Råkade hamna i Umeå

I förmiddags medan jag satt och googlade utbildningar, ringde Elin och undrade om jag ville hänga med till Umeå. "Absolut, why Not?" sa jag. Så klockan tre i eftermiddags pyste jag, Matilda och Elin söderut;)

Att åka bil med dessa två alltså. Prata gamla minnen och skratta tills man spricker. Det är livet! 

Vi hann shoppa en jättekort stund när vi kom fram till umeå. Men hann få med mig några kassar hem ändå. Bland annat...

... en jacka jag kollat in jättelänge. Är så fruktansvärt kär i denna. Längtar typ till kylan så jag får börja ha den på mig haha! 

Därefter hamnade vi på en extremt mysig uteservering!!

och tog oss sedan ett glas rosé till efterätt.

Det är fan livet:):):). Så åkte vi hem mot Skellefteå vid tio ikväll.

 
 
Världens mysigaste eftermiddag med världens bästa tjejor. Livet kan vara allt bra fint! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback