Lördag - Sommardag

Gick upp tidigt i morse för att verkligen ta vara på dagen som skulle bli så fin. Åkte hem till mamma och pappa redan vid tio, är så familjekär hehe. Måste hälsa på minst en gång i veckan hehe. Dock är brorsan på PDOL, blir kul att höra alla historier när han kommer hem igen. Brorsan och hans polare ver hur man har kul å är stjärnor hela högen:) Sitter alltid med stora ögon och säger "NÄÄE är ni seriösa? Gjorde ni så? HAHAHA" under hela deras återblick. hehäho! 
 
Dagen som skulle vara 100% sommar med sol och värme, "En äkta sommardag" - blev snabbt den blåsigaste dagen ever. Men skam den som ger sig. Jag, mamma och Kurran hittade lite lä och fick någon timmas sol ändå;) Sedan kom främmande så vi har druckit kaffe och ätit kakor. Lilla Jacke och Robin var här också. Smågrabbarna jag satt barnvakt åt för länge sedan. Som mina småbrorsor. Men nu är dom så stora.. En börjar 8an och den andra 5an. Tiden går så sinnessjukt foooooort!!! :D

Nämen jag är fortfarande i Stackgrönnan. Har den sjukaste huvudvärken och är himla trött. Så tror fasen jag stannar här ikväll. Kommer förbi lite middagsfrämmande - så det kan bli skoooj. Kanoners;D



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback