Det finaste någon kan få


Vi är fyra helt olika personligheter. Men ändå så väldigt lika. Jag är så rik som har er. 
 
För det första så har vi Jenny. En tjej som har fotbollen som det största intresset. Hon är alltid så lättsam och har alltid nära till skratt. Det roligaste med Jenny är att hon är så sjukt rolig utan att hon ens vet om det, det är oftast hon som säger en mening och sedan ligger vi alla dubbelvikta i skratt och håller på att dö. Jenny min fina, kloka, underbara, viktiga, värdefulla ängel! 

För det andra så har vi Matilda. Min bästa vän sedan barnsben. Vi har varit grannar i hela våra liv och är uppvuxna med varandra. Vi lekte med dockor som små, i tonnåren bytte vi ut dockorna mot MSN och nu delar vi gärna på en flarra vin. Vi vet det mesta om varandra och har alltid roligt. Matilda är en "go for it" tjej. Hon tvivlar sällan och bara kör istället. "Vad är det värsta som kan hända?" Brukar hon säga till mig när jag i vanlig ordning tvekar på allting nytt som jag tar för mig. Utan Matilda skulle jag aldrig våga någonting. Kärlek! 

Och för det tredje har vi Elin. Min fina Elin som är så spontan och härlig. Det bästa med Elin är att vi kan sitta och skratta något så fruktansvärt åt någonting och nästa sekund vara inne i världens djupaste deeptalk. Elin och jag har en extremt rå humor och skäms aldrig någonsin. Vi bildar ett bra team - som när vi var i Turkiet - och några turister frågade vad vi jobbar med "She is a famous Swedish DJ" sa jag snabbt och pekade på Elin. Elin kollade då på mig med stora ögon och sa lite försiktigt "Eh yes, they call me DJ Elz back home". HAHAHA. Ja va fan;) Eller som den sommaren för två år sedan, då vi jobbade på Nattpatrullen norr. Hela personalsgruppen såg oss som ler och långhalm. Förstod att vi båda var extremt mörkrädda och skrämde ihjäl oss hela sommaren!! Vilka jäkla minnen;D




"Du är fin som du är
När du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan var den du är och så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få"



Kommentarer

Fina fina du! ❤❤❤

Svar: finaste du <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback