mat-julia

Nu har Mat-Julia varit i farten. Jag har verkligen varit sämst på att ta hand om mig själv senaste tiden. Typ ätit kakor till lunch, aldrig tränat, ätit godis varje kväll.... = Inte okej! Så nu har jag tänkt ta tag i livet igen. Äta rejäla måltider följt av träning, bra sömn & nöjen. JAG ÄR PEPPAD=)
 
Så nu ikväll har jag pysslat på med matlådor. Tyvärr är jag sämst i köket. Jag kan liksom inte ens koka ris utan att googla hur man gör det, haha jag är riktigt värdelös;) Så därför äter jag oftast väldigt simpel mat. Idag har jag tillagat kyckling med grillkrydda i ugn, jasminris och broccoli. 

Det blev även några lådor med fullkornsmackaroner och köttfärss (med tacokryddor)... Jag har aldrig liksom gillat sås till maten, inte ens när jag var jätteliten. Folk brukar alltid reflektera över min mat "Men gud så torrt, är det ens gott?" liksom "JAAAAAA mycket godare än att förstöra den i mängder av såser". 

Sådärja. Hoppas du har en fin kväll. Puss!



Kommentarer
» Lisa

Haha! Jag är likadan... Har aldrig ätit sås!!

Svar: Men kul att det finns en till som är lika. Då förstår vi varandra haha!!
Juliaajoo

» S

Så himla gott med broccoli, enkelt också!:-)

Svar: Åh visst är det! Nyttigt också. Järn ! :D
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback