Ledig hela dagen kläder


Tränat, Duschat och ätit lunch. Klockan är bara två och jag mår gott. Bästa känslan är ju att ta på sig mjukiskläder, inte ha något smink och tänka "Så jäkla skönt, jag ska stanna inne resten av dagen och göra ingenting". HELT UTAN STRESS JU. Alla behöver vi sånna dagar ibland. Det kan dessutom vara nyttigt att ha tråkigt emellanåt - det är då fantasin sätter fart och man blir mer produktiv. Det är oftast unde dem "tråkiga" stunderna man börjar tänka mycket - och på så vis - skapar tankar om den framtid man vill leva i. Vilket jobb man vill ha, vilken pojkvän och hur man vill vara som människa... SÅ... KOM IHÅG ATT HA TRÅKIGT IBLAND!

Nu ska jag dock slå upp en kopp coffeee och ringa Mamma. Det var så länge sedan jag pratade med henne (tre dagar sedan haha). Men mamma är bra och jag saknar henne så:)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback