En bättre tisdag

Efter dagens jobb och träning träffade jag Elin på stan. Vi besökte resebyrån och preliminärbokade en resa, som kommer bli av i Maj. AAAAH. Därefter gick vi en sväng på stan - jag råkade impulsköpa en jacka på 70%, jag visar er i mrogon tänkte jag!

Efter stan åt vi middag hos Elin. Pommes och grillkorv, här kan vi prata om underskattad mat. SÅGOOOTT=)

Vi hann även baka och se Biggest loser. Jag sitter och gråter mycket i det programmet, just för att jag ser så fina personligheter som mår så jäkla dåligt. Man vill bara ge alla en stor kram! 

 
Förresten. Råkade visst provosera i mitt tidigare inlägg. Det var verkligen inte meningen. Får så ont i hjärtat när jag råkar såra folk. Min mening med inlägget var att motivera - till att kämpa för att nå sina mål. Att ingenting kommer gratis. OCH att man själv väljer (varje dag) vem man vill vara. Så...förlåt till alla som tog illa upp!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback