Spinning



Just kommit hem från 60 minuters spinning. Alltså love till intervallträning. Den bästa känslan som finns är att pressa det där lilla extra, det man inte trodde var möjligt. Jag lovar - där har ni ett säkert kort för ett lyckorus bildat på endorfiner hehe.

Helt galet vad glad jag känner mig just nu(?) Jag vet att 2015 kommer bli the golden fkkn year. Nu ska jag först glida runt i florida under tre veckors tid. Då jag kommer hem ska jag jobba på att bli världens ärligt lyckligaste människa. Jag har bestämt mig för att jobba bort den lilla ångesten som finns kvar i kroppen. Jag ska utrota allting som har med hjärnspöken att göra. Dessutom ska jag spendera mycket tid med träning, häng med vännerna. Ha fett kul på jobbet och bara vara spontan. Ta varje dag som den kommer. Leva. Njuta!

Vill man ha ett bra år, får man själv se till att det blir perfekt.
PUSS!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback