Kloka ord från bloggläsare

Som ni säkert minns la jag upp denna bild i morse:

& idag hade jag ett meddelande på facebook. Från en gullig tjej som läser min blogg. Jag måste få dela med mig av hennes svar, just för att det är helt fantastiskt klockrent:


"Hej, läste ditt blogginlägg om ''falling in love'' och vill bara kommentera lite snabbt...
 
Brukar alltid säga till personer i min omgivning att man aldrig ska ta första bästa kille. Man ska först och främst vara nöjd med sig själv innan man inleder ett förhållande (annars vet man inte om man är med personen i frågan för att man är kär eller för att man inte vill känna sig ensam) så därför är det viktigt att fokusera på sig själv, sin karriär etc. Gör man detta så kommer dessa vettiga killar/ tjejer att dras till en med tiden. För ''what you put out there is what you're going to get'' och detta är så sant anser jag.

I ditt fall så lär det nog inte vara några problem med tanken på din personlighet samt ''positive vibe'' du förmodligen sänder ut (känner dig inte personligen men jag antar det via din blogg).

Dessa vettiga killar kommer att komma och du kommer att bli kär. Så fortsätt med det du gör så kommer dessa bra killar att uppmärksamma dig. Saker som tar sin tid blir i slutändan värt att vänta på."

Svar på tal: Du har så enormt rätt i det du skriver. Mitt i prick faktiskt! Det är ganska ofta killar kan säga att jag ser bra ut. Men jag väger inte det högt liksom...Man vill ju ha en kille som verkligen tycker om ens personlighet. Och som man tycker om minst lika mycket tillbaka. True love!!!! Om du fårstår min tanke;) Typ precis som det du skriver!!!  Man ska inte ta första bästa - utan man ska vänta tills man faktiskt är in love=) Tack för dina peppande ord, du är grym tjejen! 



Kommentarer

Tack själv! :)

Svar: <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback