HJärnan på högvarrvv

Idag är en hundra saker to do day. Listan med saker att ordna är så full att jag har ont i magen. Just nu har jag lixom igång två tvättmaskiner, samtidigt som jag städar lägenheten, har telefonen på högtalaren och försöker få tag i någon så jag kan avbeställa en tid - samtidigt som jag betalar räkningar och har en galen katt som springer runt och stökar ner allting jag städat haha;) Jag ska även lägga ett sex veckor långt schema som ska vara klart innan fredag!!!! och stan måste jag också besöka, likaså solbacken. Nu på förmiddagen har jag jobbat och sedan handlat. Ikväll ska jag på spinning. FULL RULLE OCH HJÄRNAN GÅR PÅ HÖGVARV - MEN OM FEM DAGAR STICKER JAG TILL FLORIDA=)

Kolla mina nya örhängen från Glitter. Fett billiga OCH fina. Me laaaajk!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback