En perfekt helg



Det är måndag förmiddag och om fem timmar börjar resan mot Florida. Jag har inte börjat packa ännu, jag är alltid ute i sista sekund när det kommer till sådant. Men det brukar lösa sig ändå. Eller;)?

Sitter här vid datorn och är så lycklig. En fantastisk helg har passerat. I fredags såg vi Fifty shades of grey. Lördagen spenderades på gymmet och sedan en spontanfest med drinkar, efterfest och hela köret. Igår var det söndag och vi träffades ett helg gäng hos Matilda för pizza och häng med nytt å gammalt folk! 

Mår så bra just nu. Så mycket lyckliga känslor i kroppen att jag inte vet vaaaad. Tänk. Om fem timmar sitter jag i planet påväg mot värmen. Tre veckor med oskrivna blad som jag ska fylla med upplevelser, lugn och bara "I love life så jävla mycket" saker!! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback