En snabb



Heeeeej snyggningar!!
Måndag har vi idag och jag går av arbetspass fem/fem. Känner mig heeelt slut, så det ska bli ganska skönt att vara ledig i två dagar nu - sova, umgås och äta mycket hehe. Annars då. Tror absolut inte att något speciellt har hänt. Livet rullar på rätt bra just nu. Preliminärt boende har löst sig, bilen fungerar igen och jag går upp och jobbar 75% på måndag, istället för 50%  hehehe absolut lovely! 

Något jag lärt mig under 2015 är att livet aldrig blir som man tänkt sig. Men det kan faktiskt bli bra ändå. Som en pensionär alltid säger på boendet där jag jobbar "Vet du vad min pappa sa till mig när jag var ung och ledsen? Jo att det värsta inte har kommit än". Det är så rätt, men det finns ingen anledning till att gå runt och oroa sig över "det värsta". Istället borde man fokusera på allting i vardagen som faktiskt är relativt bra. Det tror jag är ett vinnande koncept. 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback