Då blev man 23 år

 
Igår fyllde jag 23 år och hade en riktigt grym dag. Den börjades med föreläsning om kost, därefter lunch med brudarna. Middag med älskade familjen och farfar. Sedan en kväll med folk jag tycker mycket om. Tack också för alla grattis sms, facebookhälsningar och samtal. Så många fina personer jag har i min omgivning. Man blir alldeles varm i hjärtat! 

Något så sjukt värdefull dag jag hade igår. Då helgen som var innehöll förjävliga pms. Det är inte ofta, men ibland får jag mycket pms och blir ledsen av ingenting och totalt orkeslös. Jättejobbigt då hormonerna åker överallt i kroppen och man inte har någon aning om varför man är ledsen liksom. Grejen är bara att så många av oss tjejer känner av PMS men nästan ingen vågar prata om det. Det är något man "skäms över" eftersom man alltid ska vara på topp. Men har man mycket pms går det inte att vara på topp. Inte för mig i alla fall. Det är ingenting att skämmas över heller. Thats it liksom. Tänk om man alltid skulle gå runt och dölja sidorna man tycker är dåliga hos sig själv. Det skulle inte funka? För det är faktiskt en del av en själv. Också en del värd att älska:). Ingen är felfri förtusan. Viktigt att ha folk i omgivningen som gillar en för den man är bara. 
Hoppas ni får en fin onsdag!! 



Kommentarer

Hej Julia! Haha hur ska jag säga det här..? Vi känner inte varandra men jag råkade surfa in på din instagram och det blev verkligen kärlek vid första ögonkastet! Haha du har verkligen något speciellt som som jag inte kan sätta fingret på, men jag känner att jag måste bara få skriva nått!😯
Huuuur ska jag kunna våga ta kontakt med dig? Haha jisses, ha en bra dag!
Mvh

Svar: Men haha så rolig du är☺ och tack för fina orden!! jag är inte farlig, så nog ska du våga ta kontakt med mig:D! ha deeet fint!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback