En bättre torsdag

Igår var det torsdag. En bättre torsdag helt enkelt. Jag tog sovmorgon och mötte sedan upp Matilda på stan vid ett tiden. Hon har tapetserat om i sin lägenhet och skulle nu köpa massa nytt till den. Jag fick vara smakråd - alltså ÄÄÄÄLSKAAAAR SÅNT. Längtar fett mycket till den dagen man ska flytta till hus och få inreda det! 

Själv köpte jag en blomma och ny tavla till min lilla lägenhet. Älskar blommor, ska bara bli kungen på att ta hand om dem;)


Sedan träffade jag Elin och åt middag på Dallas, sedan svängde vi förbi hemmakväll och köpte oss GODIIIS!

Vi drog hem till mig och tänkte ha filmkväll med godis och myyyys!

Men hähä vi drog vidare till Johannes och Jens för lite NHL spel och snack istället. Fint folk fiiiinnnn kväll=)

Idag är det fredag. Jag ska strax iväg och träna Bodypump. Sedan väntar en helg på jobbet!
Kram <3
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback