Blogglista

 
 

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Kommer aldrig glömma en kväll när jag körde bil för tre år sedan och jag hörde "This girl is on fire" på radion för första gången. Jag hade miljoner känslor i kroppen och bröt ihop totalt. Stannade bilen och bara grät så jävla hårt. Efter den dagen har det blivit min gråt låt:)

Beroende av:
Jag är beroende av socker och att umgås med bra människor. Älskar att skrattaaaa!!!

Vem behöver du mest just nu:
Just precis nu behöver jag min mamma. Var så länge sedan jag träffade henne. Lyllo jag som ska hem ikv:)

 Vad tror folk om dig?
Jag vet inte? Vad var erat första intryck av mig?!! Haha, nämen jag tror att folk ser mig som en snäll människa som är väldigt glad och positiv:). Jag har liksom jobbat på mitt nya jobb i tre veckor & har redan fått ett nytt smeknamn "Julia som kan allt". Alltså HAHA jag råkar bara veta vad jag tycker om saker & är inte rädd att säga dem högt xD

Stämmer det?
Ja det stämmer väl till stor del!

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är positiv och glad. Även mina skrattgropar, rumpan och håret:P

Brukar du skratta för dig själv?
Eh joo. Skicka mig ett roligt sms, så skrattar jag högt i min ensamhet!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Det med aftonbladet är ett skämt va;)? 

Nästa mål i ditt liv:
Just nu är jag ganska nöjd med livet. Men att börja plugga och flytta. Det är mina nästa mål!

Hur svarar du i mobilen?
Tjäääännnaaaa. 

Vem ringde dig senast?
Jenny

Antal timmar sömn inatt:
Är fullmåne, sover sämst då. Så kanske fem!

Tycker du om din pappa?
Jadå. Han är väldigt spontan och framåt. Man får skratta mycket:)

Brukar du komma i tid?
Till jobbet: Jo. Till vänner: Nä

När mår du bra?
När livets alla pusselbitar är på plats. Eller när jag fixar något jag inte trodde var möjligt!

Vanligaste färg på dina kläder:
Typ... Alla hehe

Var du aktiv i skolan?
Jag hade ganska fina betyg. Men varje gång jag hade kvartsamtal sa alltid läraren "Du måste våga räcka upp handen lite mer, våga prata, ta för dig". Vilket jag aldrig gjorde. Hehe. Satt långt bak i klassrummet och var enormt blyg under hela skolgången:)

Favoritdryck på morgonen:
Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Det beror på... Mellan 22.00 - 02.00 ?

Är du blyg?
Nej. Jag är inte det längre. Nu vet jag vem jag är och big deal om ingen tycker om mig? Skäms gör jag fan aldrig heller längre. Jag bara är den jag är. Å det får räcka=)

Sysslar du med någon idrott:
Gymmar!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det gör jag absolut!

Är du bortskämd?
Jag är extremt bortskämd. FIck en volvo S80 av pappa då jag tog körkortet. Dock fick brorsan den två år senare. Har blivit bjuden på kanske 10 utlandsresor. Varit ute på båtsemester varje sommar i mina yngre dagar. Jag är även bortskämd med en fin familj, fina vänner och en frisk kropp!!!


Allt för nu. Puss och kram!



Kommentarer

Vad funderar du att plugga/ flytta till? :)

Svar: vet inte än:)
Juliaajoo

» Jenny

hahaha kommer aldrig glömma första intrycket av dig <3

Svar: att jag var en fjortis haha;);)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback