TILL SALU


Har rensat lägenheten och garderoben. Så nu har jag mycket saker till salu. Bland annat två stora kassar med kläder. Och prydnadsgrejer i GOTT SKICK. Om du är intresserad av någonting - hör av dej på facebook. Ta med någon polare å kom & kolla i helgen eller nästa vecka vetja:):)

50 kronor. 

Har just beställt, men dem är för små. Tänker mig 200 kr för dessa (Kenza har likadana). Riktigt dröm snygga!

Tre stycken ljuvliga Victoria Secret dofter. 150 kronor för allt. SÅLD

Riktigt fin och nästan oanvänd klocka. 50 kronor! SÅLD

En väska som följt med mig i sommar. Älskar den, men har nu en ny. Därför säljer jag denna goding för 100kr.

Drömfina örhängen på rätt person. Aldrig använda. 50kr!

Söt börs från Franska rivieran. 200 kr! 


Ljusstakar 50 kronor för alla tre.

Brillor. 20 kronor styck!

Fantastiska doftljus. 50 kronor för båda 2.

Prydnads..ägg? haha fin färg och passar överallt. 20 kronor för båda!

Dethär är 1/7 av alla kläder, jag har två kassar till haha. Biiiilliga kläder!

Skicka PM på facebook, eller kommentera här. Bara att komma förbi å kika om du är intresserad av något:):)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback