Skräckfilmer är inte min grej

Igårkväll träffade jag Matilda och Elin för en goooood middag. Jag säger bara en sak: Kebab i pitabröd är väldigt underskattat. sjuukt gott!!Hehe vi hann även äta chips och godis framför idol & sedan en skräckfilm. Fan vad jag hatar skräckfilmer, trots att jag ändå älskar dem. Är dock så rädd hela filmen igenom, så sitter med en kudde i knäet och kan aldrig hålla tyst hehe: "Varför gör han så, varför ska han gå in i det rummet?" "Det KOMMER ju vara någon äckligt där" "AAAAAH HELVEEETE SÅ JÄVLA LÄSKIGT FYYYYYFAAAN". "Shiiiitttt alltså... men vadå? VARFÖR GICK STRÖMMEN NU? nu kommer det ju hända något mer?" "AAAH NEJ FY FAAAN SÅ...NÄÄÄE HUWA"

hehe anyway, nu ska jag ner på gymmet och köra GRIT med Elin. Ska bättra på träningsvärken!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback