Exakt tre år sedan

 
4e september förblir ett speciellt datum för mig. Idag är det nämligen exakt tre år sedan jag satte min fot i Ghana för första gången. Tre år sedan jag träffade barnen på Shalom Orphanage för första gången och exakt tre år sedan jag uppfyllde en av mina största drömmar - att vara volontär! 

Det känns kul att jag fortfarande har kontakt med Susanna Benckert (ansiktet bakom Shalom Orphanage). Och ännu roligare känns det att hon köpt sin andra mark i Ghana nu och ska bygga upp ytterligare ett barnhem... Roligast känns ändå att jag ska jobba ideellt och helhjärtat med det nya barnhemmet.... Allt för dem (för tillfället) 27 hemlösa barnen <3

I april åker jag ner till Ghana igen. För att se hur bygget av det nya barnhemmet går, samt träffar dem 27 barnen som ska bo där.... Och självklart... ska jag även passa på att umgås med alla underbara barn på Shalom Orphanage!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback