fempoängare

Igår blev en riktig fempoängare. Åkte nämligen hem till min familj vid tretiden för att hjälpa mamma att ordna inför kvällens släktkalas. Min bror fyller nämligen 20 år i morgon, så detta ville tjockasläkten fira=)

Mina mostrar, fastrar, kusiner, familjen och morbröder var där. Totalt 20 stycken. Så mycket kärlek i ett och samma rum. Mår så bra med dessa människor. Alla är helt galna & fantastiska på sitt egna lilla vis haha! 


Självklart var även faffe med. Jag och han stod självklart först redo när det blev efterätt haha!

Vid 22.00 på kvällen åkte jag vidare på tjejfest. Drack vin med mina pinglor innan dans på Verandan väntade hela natten. FAN VA SKOJ! (och btw ni kan vara lugna för Svante, för Elin satt barnvakt igår hehe). 
 
& hittils idag har jag och Svante bara sett tv, ätit chips och gjort ingenting. Nu ska jag ha catch up snack med brudarna innan dagens alla äventyr väntar ;D 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback