Bortskämd? elva länder check



 
Jag är så jäääävla tacksam över att mina föräldrar älskar att resa. Tack vare dem har jag fått uppleva: Thailand två gånger + Franska Rivieran två gånger + kanarieöarna + Cypern + Dominikanska Republiken + Turiet... Själv (eller jag menar... för egna pengar) har jag även rest till: Kreta, London & Ghana. 

Det är viktigt att komma bort från "Sverige-Bubblan". Se andra kulturer, få perspektiv till livet & inse att allting inte är som Sverige. På så vis får man erfarenheter och kan därefter ta ställning till mååånga viktiga frågor. Man blir fan rik av att resa, and thats it. Nästa resa som står på tur: Florida Februari 2015.



Kommentarer

Shit vad jag brände mig när vi var på Kreta... Perfekt lagom till studenten.😉

Svar: åhhh haha gud vad jag skrattade åt dig ;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback