Vad jag tycker om skönhetsoperationer?



Vad jag tycker om skönhetsoperationer?
Att förstärka det naturliga tycker jag är helt okej. Typ bleka tänderna, göra ögonfransförlängning, tatuera in ögonbrynen, hårförlängning, kanske göra läpparan liiiiite större. Det tycker jag är helt okej. Men när man lägger sig under kniven för att göra om sin näsa, bröst, haka, ögon, panna - Det är tragiskt, då försöker man trolla bort den man faktiskt är född till. Dessutom försöker man likna skönhetsidealet. Att sträva efter dessa ouppnåeliga mål är farligt, eftersom personerna i fråga aldrig kommer bli nöjda ändå.

Att skönhetsoperera sig kostar dessutom multum. Jag skulle aldrig ha hjärta att operera om mitt ansikte för 40 000 kronor & veta att folk svälter i afrika.... 

Skunne du kunna skönhetsoperera dig?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback