[email protected]


Vill bara säga hej här ifrån Skåne. Trots att jag är risig. 

Många tunga dagar har passerat & mer lär det bli. I morgon återvänder vi till Skellefteå igen. Med blandade känslor. Jag vill inte tillbaka till verkligheten. Men jag vet att mormor vill att jag ska det. Hon vill att jag ska vara glad, hitta på roliga saker.. Och.. Måla mina tå-naglar rosa. Haha älskar mormor så så så så fruktansvärt mycket. Love - love - love. 

Det gör ont. Så ont. Varför har hon lämnat oss? Älsklingsmormor.



Kommentarer
» a

jag förlorade min mormor för ett par år sen och det var utan tvekan det värsta jag någonsin har varit med om. var ledsen, gråt och känn allt och ingenting på en och samma gång. där i mellan får du skratta, sjunga och dansa. leva. livet är så, fram och tillbaka. din mormor vill att du ska vara glad, men tillåt dig att vara ledsen först. för det är helt okej.

Svar: Åh tack. Jo.. det kommer bli en förevig saknad:(
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback