Det visste ni inte om mig

1. Absolut en av dem bästa helgerna 2014 är en helg i februari. Då var jag i stockholm och såg Avicii med dessa personer - herrejävlar så kul vi hade (ler när jag tänker tillbaka på den sjuka å roliga resan haha) 

2. Jag har varit ganska duktig med hästar. Red i tävlingsgruppen på Skellefteå Ridklubb och tävlade litegrann i både dressyr och hoppning. Det var ett himla roligt kapitel ur livet måste jag säga:):)

3. Jag har varit ganska vältränad. Var en mäktig känsla att känna sig starkast i världen (tog 80kg i marklyft, kunde stå ca 20 minuter i jägarvila, fixade över 40 godkända armhävningar osv). Men samtidigt ledsamt eftersom jag avstod från att vara ungdom. Åt aldrig typ godis, festade aldrig, tränade ist för att träffa folk, sov mycket för att musklerna skulle växa, åt bara protein, kände mig ändå aldrig nöjd osv. 

4. Jag och min mormor är väldigt lika. Vi har båda katt som favoritdjur, vi älskar frukten banan bäst i hela världen. Rosa är vår favoritfärg (vi har oftast & alltid tå-naglarna målade rosa). Vi älskar att möblera om i våra hem & vi tycker att samma killar är snygga. Dessutom har vi samma förmåga att förstå oss på andra människor, min empati har jag absolut fått av vackra mormor. Åhh.. Vad jag kommer sakna dig finaste mormor i världen. Det gör så ont i hjärtat när jag förstår att du är borta föralltid.

 5. Av någon konstig anledning älskade jag att dansa inför skolan när jag gick i mellanstadiet.... (Trodde då att jag var bäst i världen). Alltså haha ja, ni ser mig längst till vänster på bilden. Hon mest till höger var min bästis under denna tiden. Idag tävlar hon dans på hög nivå.... HAHA lixom kul att jag (& mina två vänsterfötter) fått dansa i samma grupp som henne;)





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback