VÄSTERBOTTENS TIDNING


För någon månad sedan hörde Västerbottens tidning av sig & ville göra ett repotage. Idag hittar ni mig i tidningen. Ett litet repotage om lilla mig och min blogg. Ganska chockerande att slå upp en helsida om sig själv under morgonkaffet liksom - snacka om att sätta kaffet i halsen, haha. Men det känns bra, Maria Wallin som skrivit repotaget är väldigt duktig med text och har lyckats fånga mig som människa relativt bra med bara några rader - det är fasen imponerande!  Nejmen nu ska jag fortsätta dricka mitt morgonkaffe och se lite nyhetsmorgon. Inte illa pinkat att jobba 16-21 på en måndag ska ni veta!

Såfort repotaget kommer upp på Norran.se, så lovar jag att länka !



Kommentarer

Alltså, du är så AWESOME! :D <3

Svar: Men tack min finaste tremening=)<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback