Nu är jag tillbaka på riktigt

Ni kan inte förstå min lycka just nu, har fjärilar i hela magen haha!! För vet ni? Ätstörningen snodde med sig mitt största intresse för två år sedan. Har alltså inte satt en fot i stallet på två år & jag har saknat det varje dag. Har liksom känt mig vilse och orolig;P. Men ikväll har jag pratat med Lotta & i sommar ska jag hjälpa till med Lisen igen. Jag ska alltså börja om med mitt största intresse, förstår ni vilken jävla vinst det är? - känns som att en stoooor pusselbit i mitt liv just föll på plats. Älska livet och älska att sommaren2014 kommer bli helt jävla underbar! <3




Kommentarer
» Elin

Ååh, glädjetåren i ögat:] va glad jag blir att läsa det här! Vilken vinst!

Ps. Jag vill hänga med till hästen någon gång!

Svar: <3<3<3
Juliaajoo

Så roligt :D:D:D

Svar: Det känns riktigt kul. Hur går det med Chatte för dig nuförtiden? Kram:)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback