Måndag förtusan


Jag är oftast en positiv människa som ser livet från den ljusa sidan. Brukar faktiskt få höra att jag sprider glädje när jag kommer in i ett rum, bara för att jag ler å är mig själv. Men ibland tar den där energi-tanken slut. Då är jag trött, omotiverad och virrig. Just nu är jag inne i en sån period & då behöver jag lixom ladda batterierna genom att umgås med bra människor, äta mängder av choklad, sova, lyssna på Gavin DeGraw och kanske gråta en skvätt. Sedan är jag tillbaka i mitt gamla jag igen. För vet ni? Ingen kan vara på topp jämt, man kan inte alltid vara glad och love life. Ibland är det ganska härligt att krypa upp i soffan och gråta tills tårarna tar slut, liksom ladda ur. Man är inte svag bara för att man har några dåliga dagar, man är hellre stark som vågar låta dem komma. - Kom bara ihåg att det är dagarna som är dåliga, det är inte du som är dålig! Kram <3

 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback