GODMORGON MÅNDAG


Blev så glad när jag hittade denna gamla trasa i garderoben, älskar färgen på tröjan! 

Jag följer absolut inte modet. Jag använder det jag anser är snyggt - och skiter fullständigt i vad alla andra tycker!;) Däremot är det viktigt att ta hand om sig själv, för utsidan är ett kvitto på hur insidan mår. Om du tillexempel har påsar under ögonen, uppblåst mage, en blick som aldrig kan fästa, fett hår och en bekymmersrynka mellan ögonbrynen - då säger det mycket om hur din insida mår. Tillexempel att du är stressad, trött, slut och orolig... När jag skriver "ta hand om sin utsida" menar jag inte med smink, kläder och förstorade bröst. Om man lever ett stunt liv (med lagom mycket stress, jobb, träning, mat och nöjen), så ser man oftast och alltid stund ut också. Det är viktigt att ta hand om sig själv<3




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback