7/5 - Onsdag

 

I morse när klockan ringde kände jag hur energin var obefintlig. Jag kände mig otaggad och trött, så jag har verkligen tvingat mig igenom dagens to-do list. Helst av allt hade jag velat ligga kvar i sängen och sett film hela dagen - men jag vet att jag inte mår bra av det. Så istället lät jag min självdiciplin och jälvar anamma ta över & hjälpa mig att genomföra dagens alla to-do. Haha, i vanliga fall hade dem där punkterna tagit mig en förmiddag att göra. Men idag är en seg dag, så jag är just klar med allt HEHE! Huvudsaken är ändå att jag gjort allt, så nu kan jag med gott samvete bara se tv och äta marabouchoklad hela kvällen!! 

Alla dagar kan inte vara bra dagar. Ibland måste man tillåta sig själv att vara otaggad, det viktigaste är bara att man tar fram sin självdiciplin och gör allting man har tänkt göra ändå! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback