Utsidan är ett kvitto på hur insidan mår.


Inte för att jag har någon sminkblogg, men jag har testat världens bästa ansiktsprodukter - och jag måste helt enkelt tipsa er om dem. För vet ni? Sedan jag börjat använda dem har jag inte haft EN ENDA FINNE, hur sjukt najs är inte det? - Produkterna ser ni på bilden & går att hitta på apoteket.

Idag sminkar jag mig aldrig med fondation, concealer och grejer. På sin höjd brukar jag använda lite solpuder, rouge och "bara vanligt" smink runt ögonen. Brukar även vara duktig på att tvätta ansiktet (med prudukterna på bilden) morgon å kväll och sedan smörja. På natten brukar jag smörja in ansiktet riktigt rejält, så huden får tid att återhämta sig=). Brukar även göra ansiktsmask en gång i veckan och jag sover ALDRIG i smink. När jag gick högstadiet hade jag ganska mycket finnar och grejer, vilket jag tycke var jätte jobbigt. Men nu på äldre dagar (hehe) så är min hy riktigt okej! - Jag är fullt medveten om att det är insidan som räknas osv. Men samtidigt så är utsidan ett kvitto på hur man sköter om sin insidan.. jag menar.. om man har stora påsar under ögonen, finnig hy & risigt hår - är det kanske ett tecken på att insidan inte mår så bra heller. 

Det är insidan som räknas. Men utsidan ger insidan en chans & insidan ger utsidan sin glans=)



Kommentarer

Du har fin hy! Tänkt på det när du lagt upp "selfies" :P Det är ju absolut som du säger att "utsidan är ett kvitto på hur man sköter om sin insida".

Söt tjej! =)

Svar: Tusen tack för den fina kommentaren. Vad du är snäll:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback