Taggar livet

Nu är jag likt en människa igen, har sovit ett dygn i sträck & har nästan ingen feber kvar. Men jag ligger ändå i soffan hemma hos mamma och pappa, med skön musik hur högtalarna och en stor kurrande katt på magen. Av någon konstig anledning kan jag inte låta bli att le. Le över två helt fantastiska helger i stockholm. Ena helgen då jag och Frida testade utelivet med världens skönaste grabbgäng - då vi ena kvällen dansade till avicii och den andra dansade till fem på morgononen (med en jäävla massa shottar i kroppen) och åt hotellfrukost klockan åtta (haha). Och i helgen som varit har det bara varit lugnt i sthlm. Vi har shoppat, ätit fruktansväääärt god mat och druckigt fint vin. Vi har sett Gavin DeGraw, som är den bästa konsert jag någonsin varit på. Gavin har varit min IDOL sedan 12 års ålder och kommer alltid vara som en gud för mig. Han är så förbannat bra! 

Nu är jag iallafall hemma och nästa resa som står på schemat är göteborg & summerburst i slutet på Maj. Men mycket kommer hända hemma i Skellefteå innan dess - våren lär hinna komma. Jag kommer garanterat ha köpt nya vita tygskor, slängt upp vinterjackorna på vinden, sprungit mina första rundor i skogen tillsammans med den rosa gympadojorna. Troligtvis haft en och annan fest med mina sköna bönor. Samtidigt som jag garanterat har blivit ännu mer hemma på mitt nya mysiga jobb... Jag säger bara en sak.. och.. det är att... livet går bra nu! <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback