Orkar inte vara sjuk helt enkelt

Jag är fortfarande sjuk. Så idag gäller samma sak som igår. Det vill säga - mjukiskläder, cvitamin, choklad, bra filmer, sova och vila. Hade egentligen tänkt städa idag, men tror nästan att min ork sviker. Får helt enkelt ta det i eftermiddag om de känns bättre då. Men nu ska jag slå mig ner i soffan under en mysig filt och se en bra film...  Brukar egentligen alltid ha full rulle (på ett bra sätt) hela dagarna. Att göra ingenting är så tråkigt om man är en rastlös själ som jag är(a). Hoppas ni har en bättre dag än jag, ta vara på att ni är friska. Kanske ta en skön promenad? Sortera garderoben? Veckohandla? Träffa en polare och ta en fika? Åk till gymmet och träna ett roligt crossfitpass med några sköna?! längtar tills jag är frisk!!! :)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback