Onsdagsmorgon

Tänk att det redan är onsdag. Om tre dagar flyger jag till Stockholm igen. Ännu några oskrivna blad ska bli minnen som värmer hjärtat när livet har regnperioder(a). Jag förstår inte vad det är med mig just nu, men allt känns så lätt - kul - spännande - positivt. Just nu rullar livet på precis som jag vill ha det:) Så nu passar jag på att samla massa styrka som jag kommer att behöva sedan.. om några veckor.. då jag ska ta tag i den sista lilla "tråkiga - ångest - biten" och gå i mål. Till och med det är jag peppad på, nu är jag snart redo att ta tag i den sista skiten som bara förstör!!! Haha va fan, har någon smugit i mig piller gjorda på glädje eller? xD 

Ska till sjukgymnasten nu & sedan väntar löpträning med Elin. Efter det en middag på stan med fina Angelica<3



Kommentarer

Vad är det du ska göra kring "ångest biten"? :)

Svar: Övervinna dem absolut sista rädslorna som finns kvar:) etc vågen och att det inte är hela världen om man råkar hoppa över ett träningspass:D
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback