Mitt fadderbarn

Det är med stolthet jag berättar att Cephas (som ni ser på bilden) är mitt fadderbarn. Det har han varit i tre års tid nu och jag hoppas det får förbli så tills han är vuxen. Jag vet att Cephas kommer lyckas fantastiskt i framtiden, minns hur engagerad och duktig han var redan då jag träffade honom. Glädjen då han kom springades för att berätta om sina läxor går inte att beskriva. Dessutom har han det charmigaste leendet på hela jordklotet... Det är egentligen sjukt att man kan känna SÅ MYCKET KÄRLEK till sitt fadderbarn, som jag faktiskt gör? Världens finaste lille grabb, big love! 


Bild: Moses hade just sprungit skrattandes förbi och skvittrar vatten på mig, så Cephas lilla skrivblock också blev lite blött haha, alltså snacka om att alla barnen på shalom orphanage har en familjekänsla. Alla är verkligen syskon med alla:) Oooooj  vad en våg av saknad just sköljer över mig. Om man bara haft råd att åka! 



Kommentarer

Vilken sötnos :) Jag hade också ett fadderbarn, men tyvärr inte längre!! Men bor han i Ghana då eftersom du har varit och hälsat på honom?! :)<3


Kom ihåg






Trackback