Gavin DeGraw

Gavin DeGraw är verkligen en kung. Han har så många gånger torkat mina tårar med sin musik. Han har den mest fantastiska rösten och låtarna - minns då jag såg honom första gången live. Hade legat hemma i soffan en hel höst (sjukdom från Ghana) & en dag när jag var sjuk, släpptes bomben om att Gavin skulle till Sverige. Detta gjorde att jag kämpade som tusan för att bli frisk - och i februari var jag och tre vänner å såg honom live första gången. En av dem bästa dagarna i mitt liv;) haha

I början på denna månad var Jag, Elin och Jenny iväg å såg Gavin i Stockholm. Det var en lika bra konsert och det är två timmar lycka att se honom live... Det enda negativa med konserten.. är.. att.. det är minst två år kvar innan han kommer tillbaka. Jag längtar lite i smyg varje dag!
 



Kommentarer

Trevlig helg och fin blogg har du med! :)
Får du tid över får du gärna kolla in hos mig.


Kom ihåg






Trackback