Ett nytt rekord är taget


Okej. Idag älskar jag mina ben, för vet ni? Ett nytt rekord är taget. Stod jägarvilan i hela 15 minuter, mitt tidigare rekord var 11. Tror ni jag fixar 20min innan sommaren? Det kommer i alla fall vara ett mål jag har. Alltså fan vad jag älskar känslan av nya rekord. Ni vet? När man faktiskt tagit sig ur trygghetszonen och pressat sig själv lite extra hårt och LYCKAS (Oavsett om det handlar om träning eller ätstörning). Jag älskar lukten av vinst. Jag hatar dock känslan när man är just utanför trygghetszonen, men sedan, när man fixat det - då mår man bättre än en prinsessa=)

Har dock lovat att följa Elin och löpträna i morgon. Undra hur fan det kommer gå med tanke på den framtida träningsvärken;)? hehe det blir nog bra bara jag fyller på med en himla massa mat nu. Så kroppen inte bryter ner sig själv, den måste orka. Träning ska vara hälsosamt=) PÖSS!
 



Kommentarer

Jag imponeras så av dig Julia. Det känns som du har en energi som sällan tar slut och du känner dig själv så väl att du redan innan trappar ner lite på tempot eller vad man ska säga. Jag är säker på att du är en rolig och skön arbetskollega och jag förstår din chef som säger att hon älskar dig. Du är verkligen inspiration och jag får så mycket energi av att läsa din blogg. Jag försöker verken efterlikna dig eller vara som dig, men jag lyssnar/läser om dina råd och jag ser upp till dig ska du veta!! Min vilja till livet och min egen motivation har stärkts så mycket sedan jag började läsa din blogg

Massa kramar från en trogen läsare

Svar: Men älskade, underbara, fantastiska du. Jag vet knappt hur jag ska svara, det är sällan jag är utan ord - men just nu är jag faktiskt det. Helt utan ord ska du veta, du förstår inte hur det känns med en sådan kommentar. Det värmer hjärtat tusen varv runt jorden och tillbaka=) Så roligt att du får inspiration av min blogg. Det är precis så jag vill ha det.
Glöm aldrig att du är fantastisk!!!! stora kramar:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback