En lördag med Fritty


Träffade Frida på stan 13.00 idag. Vi strosade runt i någon timma innan vi satte oss på Waynes för fika och snack om livet. Klockan blev snabbt fyra och fiket stängde. Då drog vi hem till mitt föräldrahem i stackis och hängde en stund innan vi tog min FINA bil in till stan igen haha! Handlade middag och landade hemma hos Frida. Vi käkade, såg ARIEL och flummade som vi alltid gör;P

Tecken på att jag och Frida är "lite" halvstörda. 

1. Kör bil in till stan och kommer på mig själv att sitta och trummar på ratten å nynna högt och jätte falskt på en låt & Frida visslar (med världens inlevelse) på en helt egen melodi. Mitt i allt brister jag i asgarv och ba "Tur att ingen ser oss, folk skulle tro att vi inte har alla chips i chipspåsen så att säga" 

2. Ska plocka oss varsin egen sallad inne på Coopforum (typ lösvikt på kycklingsallad). Mitt i allt utbrister Frida (jag menar... Snål-Ove från solsidan) "Julia jag har sallad och gurka hemma, vi plockar bara lite kyckling så sparar vi pengar"... HAHA DOG!

3. Går runt på stan och immiterar stjärnan i söder om folkungagatan och skrattar högt åt oss själva, haha! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback