En lika bra onsdag

Klockan 05:00 startade min dag med hundra koppar kaffe och surf på internet. Kom sedan halvdöd till jobbet vid sju och hade hjärnan på standby hela förmiddagen. Slutade klockan 13:30 och skyndade mig då till sjukgymnasten för att träna ryggen. Vid 15:00 hade jag tränat klart & ringde då Angelica.. såå...

... Tog vi en promenad på sju kilometer i världens härligaste väder. Hade faktiskt solbrillor på mig och kunde gå i bara en tjocktröja och träningstights utan att frysa - DET OM NÅGOT ÄR VÅRKÄNSLOR. Skellefteå är väldigt fint på våren, allt liksom tinar fram... Efter prommisen hängde jag på hem till Angelica för att hjälpa henne att rensa garderoben (sånt är så jäkla skoj). Massor av klädprovning resulterade i härliga skrattttttt! 

Angelica bjöd även på en suverän middag. Bröd, kyckling och sallad. Blev ju kanoners! jag var dock redan hemma i min egen lägenhet vid 19.00 och vet ni? Nu har jag faktiskt tänkt gå och sova så jag orkar morgondagens alla roliga saker. GODNATT!




Trackback