En bättre tisdag

Idag kickades min dag igång med 7-12 jobb. 
Du har två alternativ på jobbet: Antingen suckar du dig igenom dagen. Eller så ler du och gör den till något kul. Vilket alternativ du än väljer, så ska ändå alla måsten göras;). Själv väljer jag leendet!

Direkt efter jobbet träffade jag Elin på gymmet. Vi plågade benen efter två veckors vila (helt SJUKT vad ont jag har redan)

Efter gymmet köpte vi oss varsin sallad och satte oss ute i vår-solen. Fantastiskt väder. 

Sedan hem till mig för att ta en kopp kaffe och långa samtal om livet.

Lite spontant blev det även en middag ihop, innan vi blev upphämtade av Elins farfar (som är en av dem roligaste människorna på länge) och for ut till deras stuga för att kolla läget!

En bättre tisdag helt enkelt<3



Kommentarer

Att jobba genom dagen med ett leende gör den inte bara roligare utan allt går även mycket fortare känns det som =) Skapar dessutom en trevligare omgivning. Ett leende smittar av sig väldigt lätt =)

Svar: True! Jobbet ska ändå göras - lika bra att ha kul undertiden=)
Julia Jonsson

Kan inte du tipsa om träningsthinghts som inter genomskinliga över rumpan, blir toookigg att jag inte hittat några ;-)

Svar: Har själv haft stora problem med det! Men hänger med Elin nu som säger att hennes underarmour var riktigt bra!:)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback