STADSFESTEN DAG ETT

Gårkvällen var helt galet rolig. Det var sköna människor, god dricka och sjukt mycket skratt. Vi passade på att fira Sandra på förfesten, för att sedan dra in till stan och Stadsfesten. Artister, mer folk och öltält. Oj vad det är roligt med festivaaaaler!! Förresten... Igår kom det fram några tjejer som sa att dem läser min blogg & att de fick motivation då jag skriver om allting jag varit med om. Blir så fruktansvärt varm i hjärtat, ni gjorde min kväll. Kärlek till er! 

Så var det ju en tävling också. "Ta den roligaste bilden i sängen och vin en hotellnatt". Självklart ville jag och Sandra vara med. Vi slänger och i sängen och Sandra säger "JULIA DET HÄR MÅSTE BLI BRA, JAG SLÄNGER MITT BEN BAKOM DITT HUVUD"... liksom... okej... HAHA! 

Dag ett blev väldigt lyckad. Nu ska jag fixa mig för att träffa brudarna nere på stan för en lunch och att se Anton Ewald. Därefter är det time for vin och stadsfesten dag två!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback