ska jag Sjunga på bröllop?

 

Jag och Elin fick förfrågan om att sjunga på bröllop i Augusti, ska man göra det?

Ni visste kanske inte det.. men när  jag gick i 9an råkade min musiklärare höra mig sjunga. Några dagar senare tog han ut mig från klassrummet och sa "Julia, jag visste inte att du kan sjunga, men du är duktig, jag skulle bli jätteglad om du vill sjunga solo på skolavslutningen". Först vägrade jag, sedan sa jag "eller okej då... om jag får ha med två kompisar". Så jag, Amanda och Emma sjöng Go the distance på skolavslutningen, jag var jättenervös och allting blev jättedåligt. Haha usch, jag minns det än idag... så frågan är om man vågar sjunga inför folk igen? För själv tycker jag inte att jag har så jäkla bra röst;P

Här ser ni Amanda, mig och Emma 15 år jättenervösa och spända!



Kommentarer
» elin

Klart vi ska!!! Vi måste ju utmana oss :D

Svar: Vi kanske måste det? ;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback