JAG ÅTERVÄNDER TILL GHANA

 
Fem minuter på barnhemmet i Ghana var allting som behövdes. Fem minuter och jag var fast. 
Halva mitt hjärta placerades direkt på shalom Orphanage och jag förstod att det skulle stanna kvar där för en lång tid framöver. Det blev så mycket kärlek, lycka och glädje på en och samma gång. Av någon konstig anledning älskar jag alla barnen som det vore mina egna. Jag tänker på dem varje dag och hoppas för allt i världen att de mår bra. Vissa dagar gör det nästan ont i hjärtat, jag skulle göra allt för att åka ner till dem!

Och vill ni veta vad det bästa är?

Nu är åter-resan planerad. I vinter, eller i början på nästa år kommer jag återvända till Ghana (fjärilar i magen). Jag ska dessutom kämpa i höst, för att samla ihop lite pengar till dem godhjärtade barnen - som verkligen är i behov av det. Men mer om det projektet senare... Sedan hoppas jag att ni (via bloggen) vill följa med på min lilla resa, det skulle vara fantastiskt! :)



Kommentarer

Ååå så himla roligt!! Längtar att följa din resa! Hjälper gärna till om du vill, du vet mitt nummer;)
Kram<3

Svar: Tack Frida, jag kommer att behöva all den hjälp jag kan få genom att sprida budskapet:) Susanna som byggt upp barnhemmet jag arbetade på tidigare, ska nu bygga upp ett till barnhem för hemlösa barn. Min dröm är att göra det nya projektet synligt och få Skellefteå att hjälpa till!.... Men mer om detta i höst, kul och spännande kommer det att bli. Kommer att arbeta helhjärtat med detta <3 Kram på dej!!
Juliaajoo

Ska du tillbaka???

Svar: Jag ska ju det! Ingen resa bokad ännu, men om ca ett halvår åker jag tillbaka;) Du har inga planer på att resa tillbaka?
Juliaajoo

Hej Julia!

Bara ler när jag läser detta inlägg, så otroligt roligt. Både jag och mamma, (Ulrika), önskar dig all lycka till och VI SKA följa dig på din resa via bloggen.

Kram!!

Svar: Hejsan Lina och tack för kommentaren. Så himla roligt att ni vill följa med, för det framtida projektet kommer jag inte göra ensam - det kommer vi fixa tillsammans<3. Tillsammans är starkast:). Hoppas du mår bra Lina och hälsa Ulrika så gott från mig!
Juliaajoo

Självklart ska jag följa din resa. Det är ju hur coolt som helst. Åker ju till Tanzania om två månader men jag ska vara inne på din blogg ändå med jämna mellanrum :)

Svar: Men vad underbart att du ska till Tanzania. Du kommer att älska det! Hör av dej om du undrar över något! Kram <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback