FÖRLÄNGT KONTRAKT

 
När jag var 19 år gammal var jag väldigt sugen på att flytta hemifrån. En eftermiddag skrev jag i facebookgruppen "Hyres och köpeslägenheter i skellefteå", skrev att jag sökte en 1a i centrala skellefteå att hyra. Jag hade inte alls räknat med några svar eftersom "det är omöjligt att hitta lägenheter i Skellefteå". Men samma kväll skrev Paulina till mig, om att hon flyttat till Oslo och skulle hyra ut lägenhet i stan. Hon skickade bilder på lyan och jag blev kär! 

Nu har jag bott här i snart två år och vi kommer fölänga kontraktet minst 6månader till. Det känns bra, för jag älskar denna lägenhet. En perfekt efter gymnasiet och innan vidareutbildnings lägenhet. Åååhhhh jag har verkligen haft tur när det kommer till bostad. För det första får jag hyra en drömfin lägenhet och för det andra är ägarna av lägenheten så lättsamma och jättesnälla:)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback