"ska jag sjunga i ett band? men jag sjunger ju bara i duschen..."

Idag ska jag och Elin ligga å sola i hennes stuga. Anton kommer också eftersom vi ska träna sång - nästa lördag är ju bröllopet. Och vet ni? På onsdagens förfest hos Simon så satt alla ute på ballkongen och sjöng med i en bra låt & mitt i allt säger en kille (som jag aldrig träffat tidigare) att jag var riktigt duktig på att sjunga. Jag blev alldeles röd i ansiktet och sa "njaaa". Sedan berättade Elin om bröllopet & vi blev tvugna att sjunga kärleksvisan inför alla på förfesten HAHAHAHA! Efter det säger Killen "Alltså, sjunger du i ett band?" jag svarar "Nej gud, sjunger bara i duschen" och så svarar han "Jag spelar i ett band, visst vill du komma och sjunga med oss?".........jag dog..... för ska sanningen fram tycket inte jag att  jag kan sjunga så bra... men det var ändå kul att han sa så, fantastiskt att höra. Lite självförtroende inför kommande lördag!! 

Iallafall. Idag ska vi alltså ligga och sola hela dagen;) & åtta ikväll har jag å sex andra brudar bokat bord på Olearys, så då väntar fin mat och sällskap. Detta blir en bra dag!

haha, Elin smygfotade tydligen när vi låg och solade för någon vecka sedan!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback