Ett tack till juliaajoo.blogg.se och dej

 
Många verkar tro att jag är felfri. Att jag är världens mest ödmjuka och självsäkra människa.

Men ska sanningen fram är jag precis som alla andra. Jag har veckor i livet när allting känns fantastiskt & jag har veckor då allting känns piss. Jag kan också vara olyckligt kär eller orolig för framtiden. Jag kan ha fett hår och ibland inte orkat boka tid i tvättstugan på flera veckor... Jag har liksom inte mer ork eller positivitet än någon annan människa i världen - trots att många av er säkert tror det:)

... Men det är klart. Här på bloggen fokuserar jag oftast på det positiva med livet och skriver texter som kommer direkt från hjärtat. Jag bloggar om ämnen jag anser är viktiga. Jag vill peppa er. Men ska sanningen fram skriver jag mycket för att peppa mig själv också. Det handlar om att bli sin egna bästa kompis & juliaajoo.blogg.se hjälper till. 

När jag startade upp denna blogg mådde jag inte speciellt bra (tonnårstjejer ni vet). Men pågrund av denna blogg mår jag bättre än någonsin idag. Utan juliaajoo.blogg.se & dej, fantastiskt fina bloggläsare, hade jag inte stått där jag står idag. För idag mår jag bra igen. Idag trivs jag med mig själv. Och. Idag driver jag en blogg som kommer direkt från hjärtat, som folk av någon knasig annledning tycker om att läsa. Det gör mig stolt<3

Jag har förstått att många av er som läser min blogg inte mår så bra. Det gör mig så ledsen. Jag skulle vilja prata med varenda en av er. Lära känna er. Få er att inse hur värdefulla och fina ni är. 



Kommentarer

Och ett stort tack till dig!! <3

Svar: kärlek! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback