Möte-träning-kesella-SAW

Det tog inte lång tid för mig att fullkomligt älska min nya chef. 
"Hallå. Det är jag som är Julia, är det dej jag ska träffa idag?"
"Hej Julia. Så trevligt, välkommen in!"
*Skakar hand och ler stort*
"Du är så fruktansvärt bekant, har du varit på omslaget i någon tidning eller så?"
"Hihihihih nej det har jag inte hihi"

Haha, två timmar var jag hos henne och pratade på. Information och miljontals nya människor att hälsa och skaka hand med. Trevligt men virrigt, precis som det ska vara. Vet ni något sjukt? Jo, jag älskar att vara ny. Det blir liksom en ny start och man får lära sig allting från början, lära känna helt nytt folk & bara visa sina bästa sidor;). Jag har alltid gillat att vara ny på ställen av någon konstig anledning!!

I alla fall. Efter mötet gästspelade jag på Eddahallens gym med Angelica och brände av ett rejält Tabata pass, vi båda höll på att avlida efter alla konditionsövningar, men ack så oerhört nöjda. Därefter träffade vi Sandra och åt middag ihop + snackade om livet. Sandra drog vidare vid åtta tiden. Då såg jag och Angelica den klassiska skräckfilmen SAW med en skål fruktsallad i handen. Rätt ball film alltså!;)

I morgon är det lördag. Jag ska träna med Angelica och sedan äta pizza med Frida - Låter som en perfekt dag i mina öron. Ska gå och sova nu, så det fortare blir morgon hehe:D



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback