Mitt gym.

 
Här ser ni några sköna instruktörer från gymmet jag tränar på. Friskvårdskompaniet. Det bästa med mitt gym är stämningen, oavsett hur man mår är man alltid lika varmt välkommen. Det är en sådan varm stämning när man kliver in i det gula huset. Sedan är gymmet uppdelat i tre "lite mindre" gym, vilket passar mig perfekt som hatar stora folksamlingar i träningsammanhang. Jossan (i brunt hår som ni ser i mitten på bilden) har tränat mig mest. Hon håller oftast i Crossfit grupperna som jag brukar vara med på. Världens bästa förebild och tränare. Pressar en alltid lite extra hårt, så man är lite extra nöjd sedan. Samtidigt som hon ser om man har en dålig dag, vilket hon tar hänsyn till. Näe, allvarligt talat måste friskvårdskompaniet vara Skellefteås bästa gym!!!

Så om ni har planer på att börja gymma/byta gym tipsar jag direkt om FVK. Dem har något som passar alla och ett otroligt bra tänk kring träning. Vem tycker du har Skellefteås bästa gym??
 



Kommentarer

Friskvårds så klart!! De är det bästa med Skellefteå typ:$ det är underbar personal och ja det är som en extra familj, kom som du är, vilket humör du är på ja allt. DOM är BÄST!!<3

Svar: Det är dem verkligen!:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback