Då var biljetterna bokade


När jag var 15 år gammal skrev jag in "Se Gavin DeGraw live" på min bucketlist. När jag var 17 år var jag förbannad på mamma och pappa för att dem inte lät mej och Martina åka till malmö och se honom... Att han sedan skulle tillbaka till Stockholm året efter var som en dröm. För då var jag 18 men fattig. Hehe. Fast vad gör man inte för sin stora idol? Jag, Elin, Jenny & Linnea tog SITTVAGN ner till stockholm, bodde på det skabbigaste vandrarhemmet någonsin men fick iallafall se Gavins konsert. Dessutom tog vi oss in på en nattklubb som hade åldersgräns 23 bast. Vi kände oss sjukt häftiga;) - haha tror fan det är bland dem roligaste resorna jag gjort faktiskt!!!

Ikväll har jag, Jenny & Elin suttit och planerat för årets resa till stockholm. Denna gången kommer vi ta flyget & bo på hotell när vi ändå är där liksom;) Lite skillnad kommer de ju bli, men jag tror att det blir minst lika roligt nu. Längtar så jag spricker! GODNATT:)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback