Äter mat i kartong och gör allt för att ladda igång


Äter mat i kartong och gör allt för att ladda igång inför nattens 10timmars pass på jobbet. Ska sanningen fram känns det lite tungt, hade gärna varit ledig liksom;) Speciellt när jag vet att Schemat ända fram till mars innehåller helgjobb VARJE JÄVLA VECKA... Hatar att vara vikarie inom skellefteå kommun, man blir behandlad som en rutten gammal trasa:):):):) - Dessutom har jag inte haft semester/sommarlov sedan jag var 14 år gammal tack vare dumma regler om "in lasnings dagar" osv. Så min gamla kropp börjar känna sig sliten;). Ibland funderar jag på reglerna för Skellefteå Kommuns vikarier? Är vi inte värda någonting? är målet att bränna ut oss allihopa? näää fy tusan. 

Tur att jag gillar mitt jobb, arbetskollegor och vårdagare. Gillar att ta hand om människor & göra nytta! Tyvärr blir jag bara så otaggad när jag vet vilka hemskaaaa förhållanden vi jobbar under här i Skellefteå:P!!!!

Sådär. Nu har jag fått skriva av mig lite... hehe... time for work.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback