AJ SÖNDAG

 
Jag har en sådan fruktansvärd träningsvärk i ben och rumpa. Körde ett benpass i tabataform med Elin och Frida i fredags & det känns idag vill jag lova. Går knappt sätta sig ner utan att skrika "AAAAAAAAAAAAAJ".

Hehe. Har iaf jobbat hela natten (+övertid) & ska nu sova några timmar och se hur mycket människa jag är vid 14.00 idag. Då väntar nämligen ett kalas. Mina fina kusiner ska firas. Hoppas jag orkar efter denna helg med (i princip) ingen sömn och tre jobbarnätter. pjuuuh! 

Nämen godnatt med er:)

Gör denna dag till något fint. Varför inte passa på att sätta stop för något som får dej att må dåligt?



Kommentarer

Jättesnygg tröja! Vart är den köpt?:D

Svar: Tusen tack snälla sanna :D beställd från sportamore :) hoppas allt är fint med dej!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback